torsdag 2. april 2009

Fotoalong mars 2009

Tema for mars

1. Landskap
2. Vårtegn
3. Mykt
4. Grønn
5. Striper
6. Vann
7. Jeg liker.……….. (fyll inn resten selv)


Alongen er åpen for alle, den eneste regelen er at man holder seg innenfor temaene.
Hvordan du vil tolke temaene er opp til deg selv.
Du kan velge de temaene du selv vil,
du kan legge inn så mange bilder som du selv vil fra hvert tema.
Du bestemmer selv om du vil velge bare ett eller flere tema.
Har du lyst kan du også kombinere temaer.

--------------------------------------
Det er ikke greit å være av de første om våren! ;)
Men her kommer et vårtegn fra ifjor.

Og temaet bildet representerer ble:

Vårtegn


Ja hva liker en dame??? Jooo ingen tvil sjokolade
Men disse eggene ble nok mer drøye enn jeg tenkte
for de er utrolig mektige ;)

Og temaet bildet representerer ble:

Jeg liker sjokolade.......;D


Et bilde som ble tatt en februardag ifjor men det måtte bli mitt marsbidrag alikevel
For det var så deilig en solnedgang tatt på terassen her hjemme.
Og temaet bildet representerer ble:

Landskap


Denne deilige Kublellen er noe av det deiligste man kan oppleve i hagen en tidlig vårmorgen
Og temaet bildet representerer ble:

... Mykt ...


Dette bildet er tatt på madeira i 2007 (det er fra Blandy's hage)
Og temaet bildet representerer ble:

Grønt og striper



Og vann vant jeg ikke å finne et bilde for å legge inn ;[
for jeg har flyttet på mine bilder, jeg hadde fått redda
unna mange bilder fra en kræsja maskin i fjor høst
og de har jeg ikke fått lagt inn på maskina mi enda,
men det kommer, det kommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg syns det er koselig om du legger igjen en kommentar ღ