tirsdag 17. mars 2009

Fotomorro med: AwardUtfordring - VÅR

Jeg tok utfordringen fra FOTOMORRO
der jeg skal finne et bilde som skal ha tema ”Vår”.
Her finner du flere Vår-tolkninger.

AwardUtfordring er:
et bilde med tema ”Vår”
I tillegg kan bildet ha ramme og vannmerke,
men det er ikke noe krav.
Heldigvis er ikke kravet dette,
for jeg har ikke lært meg å lage ramme enda,
men det skal bli, det sal bli! ;)


"Sola rett inn i crokusen...."
Er det noe mer vårlig enn det da?
Jo da! det er det,
men man kan lukte våren når en ser på dette.


Jeg kan ikke dy meg og tar med et bilde til ;D

"Julerosen er også vår!"
denne røde sorten er litt senere enn den hvite julerosen
som blomstrer så og si under snøen ;)

5 kommentarer:

  1. SÅ nydelige bilder - ja det er vårfølelse i de bildene :-) Og DEN flotte headeren du har fått da!!! Du er så flink, så flink :-)

    SvarSlett
  2. Krokus er VÅR ja, og det formidler du veldig fint her. Vakkert.
    Jeg tror til og med vi har samme type krokus på vårinnleggene våre. ;)
    Kos deg videre i våren og ha fine dager.

    SvarSlett
  3. Flotte blomster du har da! Herlig vårfølelse!!

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelige kommentarer alle :D

    SvarSlett

Jeg syns det er koselig om du legger igjen en kommentar ღ