søndag 30. august 2009

SundayChallenge - uke 35

SundayChallenge - Fotomorro har lagt ut sin oppfordring til å vise ukens bilde igjen
og nå er det tid for sommerfuglbesøk i hagen min igjen ;)

Her er Tistelsommerfuglen med det latonske navnet Vanessa cardui
på beskøk til Kuletistelen med det latinske navnet Echinops ritro
denne kalles også ekte kuletistel og den har besøk av mange insekter
humlene er også ivrige på denne ;) hvis du ser godt etter på bildet
ser du bakenden på en humle der :D


Her kan du se andre flotte bilder på SundayChallenge's blogg.

4 kommentarer:

  1. For et flott bilde! Hvilket redigeringsprogram bruker du? Dette var nydelig! ha ei fin uke**

    SvarSlett
  2. Randi: Jeg bruker Picasa - er ganske fornøyd med det (ganske betyr at jeg sunes jeg mangler noen få muligheter som å sortere fritt bildene i en Montasje, men alt kan man ikke få med et gratisprogram. ;)

    SvarSlett
  3. Dette bildet var helt nydelig :)))
    Flott redigering også :))

    SvarSlett

Jeg syns det er koselig om du legger igjen en kommentar ღ