onsdag 1. juli 2009

Quiz, Fotomorro med Fotosafari

Da er det konkurransetid på Fotomorro, se her:

Jeg skal skrive litt hva foto betyr for meg -

Det er ikke så enkelt å forklare, for egentlig betyr foto mye for meg.
Selv om det bare er hobby, så er det en hobby jeg storkoser meg med.
Jeg er ikke så flink til å ta bilder, jeg har så masse mer jeg skulle ha lært om
å ta bilder, men også om Fotohistorie.
Litt lærte jeg faktisk når jeg svarte på Quiz'en, som er endel av konkurransen.
Det var mange spørsmål om gammel fotohistorie og gamle teknikker osv.

Da kom jeg på motivet til det bildet som følger dette innlegget,
det gamle fotoapparatet som jeg fikk av min bestefar,
apparatet var hans søsters.
Hun tok masse bilder derfor har familien mange gamle bilder,
før i tida ble ofte bildene tatt av folk,
deres gjøremål og hendelser.
Det gamle fotoalbumet er det en annen slekning som fikk,
så det har jeg sett i noen ganger,
men fotoapparatet synes jeg det er veldig stas å ha!


Og her kommer en liten
FOTOSAFARI
Med det gamle kameraet.

Her ved mine vakre silkepeoner
som har stått i hagen lenge.
Må komme oss ut i sola sammen
med noe nytt og gammelt på terrassen

Opp på stavivet?!?

Nei må nok se ut i verden

Ut i det grønne og fargerike
Ikke helt vant med farger jeg...

Skal det males???
Nei bare posering!

Det går litt rundt for meg gitt....

Og så tilslutt fant jeg musa gitt.
Deilig med sol og sommer!!!

Takk for turen



Gå inn på fotomoro og delta du også

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg syns det er koselig om du legger igjen en kommentar ღ